Шановні абоненти компанії Ультранет Груп

Нажаль, ситуація з корона вірусом у країні ніяк не стабілізується. Але, в цей складний період ми продовжуємо працювати і забезпечувати якісний інтернет зв’язок. Наша компанія працює безперебійно і забезпечує абонентів якісним та надійним з’єднанням.

Повідомляємо, що технічна підтримка працює цілодобово, тож Ви в будь-який момент можете вирішити всі (без винятку) свої запитання дистанційно:
звернутися до нашого контакт-центру за номером 098 419 3000;
здійснити оплату, перевірити стан рахунку через особистий кабінет;
задати питання оператору в онлайн-чаті на офіційному сайті компанії або через особистий кабінет;
звернутися у приватні повідомлення на наших офіційних сторінках в Facebook та Інстаграм;

На період карантину компанія Ультранет Груп намагається створити для абонентів максимально комфортні умови для безпечного перебування вдома.
Ми продовжуємо роботу, спрямовану на те, щоб українці і надалі мали доступ до швидкісного Інтернету і якісного інтерактивного телебачення.

Закликаємо бути обережними і дотримуватися правил безпеки під час карантину.
Бажаємо міцного здоров’я!